Friday, November 03, 2006

V mezičase je toto má poslední vůle a testament. Dost se Organickému klanu věnujeme a jednoho dne snad budeme vědět dost, abych sáhnul do systému a vypnul ho. Kompletně ho vypnul a připravil ty parchanty o všechno, tak jako připravili oni o všechno Pejskaře. Potíž je v tom, že na některá místa se nedá nahlédnout a nenechat stopy. Až někdo přijde a přiloží mi horký ocelový obušek na skráň, pak možná zjistím, že nejsem tak dobrý, jak si o sobě myslím. Vyrazte mi mozek, až to přijde. Ale je to tam, na několika místech v systému, a když tři dny nevložím svůj kód, tenhle příběh vyplave na povrch. Fakt, že ho čtete, znamená, že je po mně.
Nebo to znamená, že jsem jim to vrátil, takže utajovat dál tento příběh nemá cenu. Možná je to moje labutí píseň a možná píseň vítězství. To se nikdy nedozvíte přátelé.