Tuesday, September 05, 2006

Pak přišla ta skvostná noc, kdy Kuntovi vyrazili za zábavou a obě flákačky neměly čas, protože byly právě k maximální spokojenosti obdělávány (nebyla to krása, když jsme ty dva cucáky přesvědčovali, aby je pomuchlovali zrovna tu noc). Manželé Jessovi to zjistili na poslední chvíli a nezbylo jim nic jiného, než zavolat k matce Hubbardové, a není to nádhera, že právě před hodinou volal tuhle Stevie Queen, že nakonec je pro krocení dětiček k dispozici. Ein plus ein je zwei, a tak mě řidič od matky Hubbardové vyklopil přede dveřmi Jesse Hunta, načež mě nejen čekal pohled do vznešené tváře pana Poldy, ale taky mě pohladila po hlavičce paní Poldová, a pak se mi dostalo privilegia přípravy svačinky pro čiperného Poldu juniora a sprostou Poldinku, pětiletého a tříletou, zatímco jednoletý Mikropolda (ještě ne člověk a jestli dovedu odhadnout charakter, tak takový, že pravděpodobně nebude žít dost dlouho, aby se člověkem stal) mi osprchoval tvář kyselinou močovou. Všichni se bavili.